torsdag 11. mars 2010

Prosjekt baderom er i gang

Lenge siden jeg har oppdatert her inne, men jeg har begynt å jobbe igjen - for en måned - og da vil jeg jo ha litt mer tid med lillegutt den lille tiden jeg ser han på ettermiddagene.

Men - nå er iallefall Prosjekt baderom igang.
Pappa har gjort en kjempejobb med gulvet i kjelleren, fjernet all muren der nede og gravd ut masse sand for å få litt mer takhøyde.
Nå har rørleggerene lagt ned rør i grunnen og de har lagt isolasjon over. Idag kommer de forhåpentlig og støper nytt gulv, det får tørket i helgen.
Skal bli godt å slippe all den sanden rundt om i hele huset ;)





3 kommentarer:

  1. Hei!

    Nå begynner badet å ta form ser jeg!
    På bloggen min ligger en liten award til deg!
    Sees kanskje i morra! (Krysser fingra...)

    Stor klem til dere alle :)

    SvarSlett
  2. Hei, takk for kjempe interessant blogg!! Det er spennende å følge med på dine blogger. Akkurat denne bloggen likte jeg spesielt veldig godt - for jeg har akkurat oppusset mitt bad, og mens jeg pusset opp hadde jeg bestilt dusj + innredning, og jeg hadde fryktelig lyst til å bestille et badekar også, men jeg var litt skeptisk om det var nok plass. BADEKAR ELISABETH Dette var det karet jeg kjøpte, karet var kjempe romslig, også passet det fint inn på det lille baderommet mitt. Tusen takk for interessant blogg med engasjement!!

    Varm Hilsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig tilbakemelding.
      Badekaret du valgte var kjempefint ;)

      Mvh Hilde.

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...