tirsdag 30. mars 2010

Holder til badekar


Badekar holder fra lobelia.no

Yes!
Endelig har jeg kjøpt meg denne fantastisk fine holderen til badekaret!
Jeg har vel gått og siklet på den i flere år, men ikke tatt meg råd - den koster ca 900,-!
Dessuten hadde jeg ikke et badekar som var verdig den lekre holderen heller.
Men så tenkte jeg som så, at nå når vi får nytt bad, da skal jeg jammen meg koste på littegrann, sånn at det blir så perfekt og fint som jeg alltid har ønsket meg.

Det er jo ofte de små detaljene som gjør hele rommet - sånn som de spsielle mosaikkflisene på toalettkassen og badekar-armatur-kassen, eller som den flotte vindusfolien vi skal ha på vinduene etterhvert.

da klinte jeg til og bestilte meg badekar holderen fra lobelia.no, og det er nok et kjøp jeg ikke kommer til å angre på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...