fredag 30. april 2010

Kjæreste-tid

I kveld skal kjære og jeg ut og spise - bare oss to.
Det blir ikke så ofte tid til bare oss lenger, etter vi har fått en liten tass i livet vårt.
Men foreldrene mine stiller villig opp som barnevakt, og det er vi kjempe takknemmelig for.

Så da blir det altså ut og spise og kose seg, og så skal vi hjem til foreldrene mine og sove der etterpå.
Jeg syns det er kjempeviktig å ta vare på hverandre i hverdagen, og være litt kjærester innimellom - ikke bare "mamma og pappa".
Kjære er veldig flink til dette, og kommer stadig hjem med en rosebukett til meg, eller andre små overraskelser - mens jeg kanskje er litt for opptatt med å akkurat være mamma...



Roser er røde
Fioler er blå
Druer er søte
Og du er likeså.

2 kommentarer:

  1. Koooos dere masse!!
    God helg!

    Lena xxx

    SvarSlett
  2. Takk - det var veldig koselig.
    Kjære overrasket meg med å ha bedt med ett vennepar også, så det ble veldig koselig og seeent for oss som legger oss kl 22. (var hjemme kl 01 :D )

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...