tirsdag 27. april 2010

Venninne-besøk!

Idag hadde jeg min beste venninne på kaffe besøk.
Det er alltid flott med besøk, for da har man endelig en grunn til å MÅTTE tørke litt støv...merker at jeg etter jeg ble mamma har blitt slappere på den fronten - det er jo kjedelig.
Men når man får besøk, da må man jo bare, så sånn er det med den saken.



Hadde en meget effektiv morgen.
Stod opp kl 07, for da "ringte vekkerklokka" (les: lillegutt våknet).
Tok morgenstell og fikk gitt han mat mens jeg blandet sammen en pose Brownies som jeg fikk helt i form og satt i ovnen.
Fikk kjære til å gå ut med søppel og til å underholde lillegutten, slik at jeg fikk tørket litt støv i stuen - tv`n hadde nemlig endret farge fra svart til grå, det var jammen meg på tide.
Deretter tok jeg en kjapp dusj og fikk dekket til "kaffeselskap" - og alt dette innen venninnen min kom kl 09.30 :)
Alltid koselig med venninnebesøk - man kan slarve og skravle og kose seg.
Hun fikk også en omvisning det nye badet, og det falt visst i smak ;)

I morgen er det muligens nytt venninnetreff, med en tidligere kollega som jeg ikke har sett på en stund - får håpe været blir fint så jeg kan ta med lillegutt på trilletur til sentum og møte henne.

1 kommentar:

  1. Koselig med venninnebesøk :)
    Likte bildet ditt av koppen, kjempe fint! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...