søndag 2. mai 2010

Prosjekt skrivepult - Del 1

Jeg har vært så heldig å arve en liten barne skrivepult etter mine mors foreldre.
Mamma er usikker på om den har vært hennes en gang, men trolig har den det.
Den bærer preg av å vært innom flere tidsepoker, det kan man se på alle malingslagene.
Ved en nærmere kikk fant jeg spor av orange(!), lys turkis og nå var den malt i en lys beige/rosa-aktig farge.

Det kommer vel ikke som en bombe at den males i min kjære favorittfarge; Eggehvit.
idag tok jeg den med ut i gården, fikk skrapt av løs maling og vasket den godt.
Jeg rakk også å grunne den.
Jeg gleder meg til den er ferdig; for da skal den pryde lillegutt sitt rom :)


Slik er utgangspunktet.


Knottene skal byttes ut.



Pulten er grunnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...