onsdag 5. mai 2010

Prosjekt skrivepult - Del 2

Tittelen idag blir kanskje litt feil - men jeg har fått malt første strøk på pulten idag :) Og dermed er det dagens tema...
Derimot fikk jeg ikke tatt bilder av "vidunderet" da kameraet hadde tomt batteri og må lades i skrivende stund.
Det er jo ikke så mye å ta bilde av kanskje, en eggehvit halvferdig pult, hehe.

Utrolig nok fikk jeg malt pulten helt ferdig mellom to av lilleguttens oppvåkninger - han styrer med noe om kveldene - kunne ønske disse små kom med bruksanvisning, for jeg klarer ikke finne ut hva som plager.
Våkner og skriker og er vanskelig å roe... stakkars lille vennen :(

---
Legger inn noen bilder av lilleguttens lille rom, det er litt halvtomt om dagen, ettersom stellebordet som stod der tidligere nå har fått ny plass, på det gamle badet.
Men når pulten er klar skal den jo inn dit, og det gleder jeg meg til ( og da kommer det nye bilder av rommet).
Det er også et klesskap på rommet hans, med to turkise lekekasser fra Sia oppå.
Skal også få tak i en hylle av noe slag etterhvert, til leker og bøker etc.


Rommet før stellebordet ble flyttet.


Vimpler på veggen.


Og et lite bilde av vår storsjarmør ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...