torsdag 14. oktober 2010

Idè



Jeg fikk en idè her en dag da jeg var i kjelleren.
Vi lagde jo som kjent nytt bad i kjelleren i vår, og da fjernet vi de gamle vinduene der nede - disse tok jeg vare på da jeg muligens kunne bruke de til noe.



Så jeg tok med ett av vinduene, vasket og skrubbet det godt, for det var temmelig møkkete etter å kanskje ha stått i kjellermuren siden 1964 eller noe sånt.
Så fant jeg noen tekstiler fra loftet; ett offwhite laken jeg har brukt til andre ting før og en gjennomsiktig gardin med litt blomster på.
Jeg klippet de til slik at de ble litt større enn selve glassruten.
Så limte jeg de fast til ruten, det tynne laget tekstil øverst.



Jeg fant et nydelig dikt på nett her forleden - jeg har allerede lagt det ut her i forrige innlegg, dette fikk jeg printet ut i en skjønn font.
Jeg har også forstørret et bilde av min lille "fugleunge" i sort/hvit.

Jeg gikk til innkjøp av litt knapper, blondebånd og heklede blomster som jeg ville pynte det hele med - så monterte jeg alt sammen, og fikk en kjempesøt og original bilderamme ;)



Nå mangler jeg bare å finne den helt rette plassen å henge det på!

4 kommentarer:

  1. Det var en kjempegod idè og ble sikkelig orginalt og fint!

    L :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig:) nydelig dikt og gutt også;) Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig flott, så kreativ du er! Hva heter fonten du brukte?

    SvarSlett
  4. Takk for det, Anonym ;)
    Fonten heter Vivaldi.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...