søndag 5. desember 2010

Pynter til jul...

For et par uker siden var jeg på Dorothea og shoppet litt,og for en butikk. MÅ OPPLEVES! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere, for der kunne jeg tilbrakt noen timer. (Forresten; kanskje like greit, sånn økonomisk sett, at det er noen timers kjøring hver vei).
Uansett, tingene jeg kjøpte der har liksom bare blitt liggende i påvente av å bli skrudd opp.
Så endelig idag fikk jeg hjelp fra min kjære (ikke at det er så vanskelig, men alltids greit med en hjelpende hånd), til å skru opp en nyydelig lysestake og et hjerte.



Lysestaken ble plassert på pipemuren, og jeg syns det ble kjempefint.
Tidligere hadde muren bare et hull som nå ble gjemt bak lysestaken.
Fikk også pyntet med et herlig lite jule"skilt" kjøpt på Kid.
Jeg pleier som regel ikke å pynte så veldig tidlig i desember, sånn bortsett fra adventslys etc, men nå er jeg da iallefall såvidt igang ;)



Hjertet, fra Landstil, ble skrudd opp på do-døra.



Og stuebordet, som ellers er nok så bart - fordi lillegutt ikke kan la noenting få lov til å stå ifred - fikk en aldri så liten stjernelykt i zink.




Ha en flott kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...