mandag 11. juli 2011

Her er jeg...

Huff som tiden flyr - nå er vi midt i juli og jeg har ikke blogget siden nyttår...
Skal vel sies at det er andre ting som opptar tiden min nå om dagen - lillegutt, som ikke er så liten lenger, (han blir straks 2 år!!) krever mer og mer oppmerksomhet, og når arbeidsdagen er over vil jeg jo selvfølgelig bruke mesteparten av min tid på han.



Dessuten skal vi gifte oss, den 20. august, så det går med litt tid til planlegging av det.
Det blir hagebryllup her hjemme, med vielse og fest, tapas og god drikke - vi gleder oss utrolig masse :)
Kjole, ringer og dress er i boks, kake, mat og partytelt er bestillt - det samme er frisør og sminkør. Vin og øl er også i orden, det samme med cognac og baileys.
Så det er bare småting som gjenstår og som må gjøres i siste liten.
Men tid tar det, og det skal bli godt når den store dagen endelig kommer.



Jeg hadde forresten utdrikningslag i helgen, det var meg, min forlover (og søster) og 4 andre venninner.
Det var en fantastisk dag med spa, shopping, sminkekurs og deilig tapas og selvfølgelig litt å drikke - men det ble aldri noen fyllefest, så det ble akkurat etter mitt ønske.
Vi danset på byen til langt ut i de sene nattetimer, og det er det lenge siden jeg har gjort - småbarnsmor som jeg er.
Det ble iallefall en minnerik dag, som jeg aldri vil glemme :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...