mandag 22. august 2011

Bryllupet vårt, 20.08.2011



Endelig kom dagen, da min kjære Ruben skulle bli min ektemann.
Dagen startet grå og trist, og regnet øste til tider ned.
På morgenen dro jeg til frisøren, etterfulgt av sminke, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

Ferden gikk videre til hotellet hvor vi skulle overnatte, og der fikk jeg hjelp av min mor med å knyte kjoleryggen, min søster (og forlover) var med og tok bilder under forberedelsene. Min tilkommende og sønn var også med og kledde seg om.
Vi reiste så til mine foreldres hage og tok bilder der.





Så bars det av sted til oss selv, der vielse og fest skulle finne sted.
Gjestene strømmet til og det gjorde faktisk solen også ;) - dermed ble det utevielse og hagebryllup i de beste omgivelser vi kunne tenke oss.



Vi sa våre ja, og byttet ringer, hørte på nydelige sanger og flott diktlesning.
Så ble det deilig tapas fra et lokalt cateringfirma, taler, kaffe og kaker og en heidundrende bryllupsfest.
Det ble en minnerik dag som vi aldri vil glemme.

<3 Jeg elsker deg, Ruben <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...