mandag 14. november 2011

Høstferie i november...

Kan det bli bedre?
Ungen er kjørt i barnehagen, mannen ligger og sover etter å ha stått opp tidlig med poden, og her sitter jeg og nyter frokosten, med en kopp varm te og fyr i peisen.



Hadde det ikke vært for suset av en sag på nabotomta, duren av ett par gravemaskiner i nærheten og søppelbilen som slamrer med søppeldunkene, så hadde jeg jammen meg kunnet nyte stillheten også.
Og som ikke det var nok, ringte sjefen også - som hadde glemt at jeg hadde ferie!
(heldigvis hadde hun bare glemt nøkkelen sin, og prøvde å ringe oss andre for å bli låst inn - så det var ingen skjennepreken for at jeg ikke hadde dukket opp på jobb idag).



Det er nesten rart å være "helt alene".
Man blir jo vant til å ha ungen rundt seg hele dagen, ellers er man på jobb.
Men det er jammen meg deilig å få litt tid for seg selv, og bare være meg, og ikke mamma`n eller kona eller kollegaen, eller hun butikkansatte på brillebutikken...
Så nå skal jeg ta en velfortjent ferie, selv om det nok skal skrubbes, bæres ved og ryddes og sjaues litt i huset - men det skulle bare mangle, det er da jammen ikke lenge til jul!


Alle bildene er lånt fra www.greengate.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...