mandag 2. januar 2012

Julen ryddes bort



Jeg rakk jo aldri å vise bilder fra julehuset vårt, så jeg får heller vise litt fra da vi ryddet bort julen i dag tidlig ;)
Elias var veldig flink og hjalp til å rydde bort kuler og nisser og annen pynt.



Det er utrolig koselig å pynte til jul, men man når alltid et tidspunkt hvor man begynner å gå skikkelig lei også, så det var godt å få ned nissene igjen.





Jeg har blitt skikkelig glad i Maileg nissene, og i år fikk jeg faktisk to små eksemplarer av min snille mann til jul.
Jeg dro også til nabobyen og fikk kjøpt noen store på salg, 50% er litt, for nissene koster såpass mye.
Drømmen er å kjøpe den store julekalenderen deres til lillegutt, men den er så dyr, og som regel utsolgt innen salget starter, så det ble ingen i år heller, men kankskje neste salg...



Pepperkakehuset måtte vi også rive (og prøvesmake på).
Elias hjalp velvillig til, særlig med det siste ;)
Det ble ikke spist så masse av det, så vi samlet alt i en stor bolle, så får vi se om vi orker å spise litt i dagene fremover.





Man blir jo litt lei av alle disse søtsakene også, så det spørs om det ikke havner litt pepperkakehus i søpla etterhver.



Da er iallefall julen ute av huset, og godt er det.

- klem fra Hilde -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...