søndag 22. januar 2012

Tilda og votter

Var på en aldri så liten shoppingtur en dag denne uka, i tiden mellom jeg sluttet på jobb og et møte jeg skulle på.
Det har vært en liten kuldeperiode nå, og nye votter stod på ønskelisten min.
Og på sportsbutikken fant jeg noen jeg kunne like - lyse votter, i ull :D



Tok også et lite rush innom interiørbutikkene i byen her, det er ikke mange av de, og den ene hadde opphørsalg, men på Quilteglede fant jeg noe småtteri som ble med meg hjem.



Det var en skjønn liten kakeboks/boks fra Tilda, nydelig rosa og romantisk, og et sinkhjerte - hjertepynt får man aldri nok av!



(PS! Beklager de dårlige bildene, men med lysmangel i stua blir kvaliteten på bildene deretter. Noterer meg bak øret at lys-situasjonen i stua må gjøres noe med)

-klem fra Hilde-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...