onsdag 15. februar 2012

Bursdagsfeiring!

Som nevnt i forrige innlegg, så ble jeg 30 år den 11.februar!
Dagen ble feiret med ett knippe gode venner, med middag på resturant og påfølgende "fest" hjemme hos oss.
En utrolig trivelig kveld med god mat, skravling, snacks og gaver :D



Av foreldrene mine fikk jeg denne tallerkenhyllen som jeg har ønsket meg en stund.
Den er ganske romslig, og så liker jeg skuffene nederst.
Jeg kommer nok til å bytte ut ringene, med noen litt mer shabby knotter ;)
Det herlige skiltet fikk jeg også av mamma og pappa.



Av guttene mine fikk jeg penger, for jeg ønsket meg nye klær - og da er det lettere å kjøpe de selv med penger man har fått ;)
Av mine gode venner vanket det drøssevis med gavekort, både på spesifikke butikker, og på et kjøpesenter i byen her.





Søsteren min, som er en kreativ sjel, hadde lagd hjemmelagde gavekort - med tekstiler og forskjellige papirer - kjempemorsomt.
Du kan få mer inspirasjon på bloggen hennes, Mrs. Monday.



Idag er det fantastik vær ute, sola skinner og gradestokken er faktisk over på riktig side - så idag tror jeg det blir en etterlengtet spasertur i godværet.
Kanksje jeg tar med kameraet også?

Ha en fin-fin dag du også!

-klem fra Hilde-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...