lørdag 9. juni 2012

Inspirasjon til gutterom

Store, lillegutten min blir 3 år i august og med lillesøster på vei er det tid for å bytte til større rom.
Gjesterommet vårt har kun inneholdt garderoben vår, og ettersom snille pappan min har lagt garderoberom til oss i kjelleren, blir gjesterommet snart tomt.
Da skal Elias få overta dette.



Rommet er ca 10-11 kvm, mot ca 7-8 kvm som han har nå, og med stor seng blir det godt med litt mere plass å boltre seg på.



Vi kjøpte en gammel seng i fjor, som har vært brukt som daybed i stua siden da, men den skal bli Elias sin.
Den har en nydelig blå-grå farge, som blir perfekt på gutterommet.
Veggene i panel, skal males eggehvit og antakelig legger vi en flott Pergo laminat på gulvet.



Igår kveld satt jeg noen timer og googlet etter inspirasjon til gutterommet.
Selv om han bare er 3 år, så ønsker jeg at han skal ha et rom han kan vokse i - så vi slipper å pusse opp flere ganger pga tapeter/farger som etterhvert blir for barnslig.



Selvfølgelig vil rommet hans bli preget av lekene til en 3-åring, men hovedmomenter og møbler kan gjerne være nøytrale.
Måtte legge ut noen av favorittbildene jeg fant i går - nydelige rom med sjel.
Enjoy!



Tusen takk for at DU kikker innom bloggen min.
-klem fra Hilde-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...