fredag 19. oktober 2012

2 barnsmor

Jeg merker at det (om mulig) har blitt enda mindre tid til bloggen, nå som Synne har kommet til verden.
Det er så mye jeg skulle vist og blogget om, men livet som nybakt 2-barnsmor har sine utfordringer, og selvfølgelig må barna prioriteres.



På kvelder som denne, da storegutten sover søtt i senga si, og veslejenta, som allerede har blitt 6 uker gammel, sover sammen med pappan på sofaen, da kan jeg jo benytte anledningen til å stikke innom her ;)





Det er alltids noen prosjekter på gang - kjellergangen har stått nesten ferdig en stund, det er bare trappa som gjenstår.
Målet er å få den ferdig ila 3 uker, da kommer nemlig svigermor på besøk fra Lofoten.
Vi har kjøpt inn trappefornyere, sånne ferdige trinn, og så må vi frem med pussemaskin og malekost på resten av trappa.
Gleder meg til den blir ferdig, for nå er den ikke akkurat noen skjønnhet.



Vi har allerede fjernet de gamle plankene som var lagt på trappetrinnene, og platene under trappa, slik at den nå er åpen.



Skapet på bildet lenger opp, har stått i 2.etasje hos min mormor og morfar i alle år.
Den gang var det blått, men med litt hvitmaling, pussing og nye knotter har det fått nytt liv og fungerer som oppbevaring for sengetøyet vårt.



Kofferten er også etter mine besteforeldre - syns den gjør seg flott som dekorasjon på det fine skapet ;)

Takk for at du kikker innom ;)

-klem fra Hilde-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...