torsdag 27. desember 2012

Julehuset

Tenkte å vise dere noen bilder av julehuset - det ble ikke tid før jul.
Etter vi fikk barn syns jeg det er så koselig å pynte tidlig.







Da jeg var liten var det tradisjon å pynte lille julaften hjemme, men nå pynter jeg til 1. søndag i advent.
Da kan vi kose oss hele desember med nisser og alt annet som hører med, og da er jeg klar for å pakke det vekk igjen når det nye året begynner.





Juletreet blir pyntet litt senere, noen dager før jul.
I fjor kjøpte vi falskt tre, men jeg syns faktisk det er utrolig fint, og så slipper man jo alt styret med å kjøpe det, frakte, "tine" det opp, og ikke minst alle barnålene som man gjerne finner noen av helt uti april.



Maileg-nissene har virkelig truffet meg mitt i hjertet, og jeg kjøper meg stadig noen nye. Syns de er så utrolig koselige.
Jeg har ikke mye julepynt i huset, men akkurat nok til at jeg syns det blir stemningsfullt og julete ;)





-klem fra Hilde-

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...