tirsdag 12. mars 2013

Lesekroken

Viser noen bilder fra lesekroken i den nyoppussa stua idag.
Stolen har jeg fått etter mine oldeforeldre, har faktisk to av den - gammel og fin fasong, men stoffet er ikke helt min stil, så nå er den foreløpig dekt til av et teppe og noen gode puter.





Skapet stod i spisestue delen før, og er tegnet av min far og laget av en lokal snekker.
Det rommer alt av "fin service", glass, skåler etc.


Hyllen har pappa laget, og det gamle vinduet har stått i ett nå revet hus i Trøndelag.


Det herlige fugleburet kjøpte jeg i Milano i 2011 ;)
Og den gamle Maria.-figuren er etter min mormor og morfar - elsker den!



Hvite happylights - gir en herlig stemning ;)

Ha en fortsatt strålende tirsdag!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...