torsdag 9. mai 2013

Gaver...

 Vi må ha verdens koseligste nabodame;
Prinsessa og jeg var ute på plenen igår og koste oss i solen, da nabodamen kom over gjerdet til oss.


Med seg hadde hun dette hjemmeheklede teppet som prinsessa skulle få!
Kjempefiiint :D
 

Fargene var helt etter min smak.
Prinsessa ser ut til å like det også.
Så utrolig koselig å få slike uventede gaver, blir nesten rørt jeg.
 

Samme dag dukket også denne genseren opp i posten.
Min snille kusine, Therese, er en reser med strikkepinnene, og det kommer rett som det
er hjemmestrikkede plagg til ungene, både på eget initiativ eller som jeg har bestilt.


Mariusgenser med litt andre farger.
Kjempefin, og gleder meg virkelig til snuppa har blitt stor nok til å bruke den.
 




Jeg har bestilt en Mariusgenser til meg selv også, i hvit, rød og blå.
Gleder meg masse til den er ferdig :D

Ha en fin Kristi Himmelfartsdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...