søndag 24. juli 2011

Nattbord

Her i byen er det et lite marked hver lørdag i sommerhalvåret, hvor alle som vil kan skaffe seg plass og selge gamle, nye og brukte gjenstander.
Det er mye rart å se på dette markedet, men det hender seg at jeg kommer over noen bra funn.



For noen uker siden fant jeg disse fine nattbordene, noe jeg har vært på utkikke etter en stund - og det beste av alt var at jeg ikke trengte å gjøre noe med de!
Kun en god vask med salmiakk og såpevann, og så fikk de plass på soverommet vårt.





Syns de gjorde seg utrolig godt, og det beste av alt var at jeg fikk ånden over meg til en skikkelig rundvask på soverommet også.
Deilig med rent sengetøy og null hybelkaniner under sengen ;)





Gammel koffert etter mine besteforeldre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...