fredag 13. januar 2012

Fridag

Jeg jobber 80% er da hjemme med Elias 1 dag i uken.
Men idag ville foreldrene mine så gjerne låne han, slik at de kunne ta med seg niste og kakao, og gå opp i akebakken bak huset deres.



Og det ville han veldig gjerne - har ikke snakke om annet enn "bestemor og bestefar, ake" de siste par dagene ;)

De er så utrolig snille - de tenkte ikke bare på han, men at jeg skulle få lov til å ta meg inn litt også (har vært litt sliten og trøtt i det siste, naturlig nok med en liten spire i magen).



Så etter å ha kjørt mannen på jobb, og Elias til bestene, dro jeg hjem, spiste litt, ryddet kjøkken og tok ut søppel, og nå har jeg tatt meg en velfortjent hvil på sofaen med pc`n i fanget.
Støvsugeren skal også ta en runde i huset etterpå, må bare nyte fridagen litt først.
Ha en god helg!!



-klem fra Hilde-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...