torsdag 12. januar 2012

Jeg drømmer om...

...et garderoberom i kjelleren.
Vi fikk jo bad i kjelleren for nesten to år siden, og nå har vi garderoben på det siste soverommet i huset som står tomt.
Med bare tre soverom, ett barn og ett til på vei, så må vi jo ta i bruk det siste soverommet som barnerom.



Vi har en rotebod i kjelleren som jeg mener hadde vært ypperlig som garderobe.
Akkurat passe stort.
Jeg ser for meg garderobe system uten dører på langsiden på høyre på første bildet, fra gulv til tak.
Mens på den andre siden, gjerne bak ett forheng, kan vi ha sentralstøvugeren (som allerede står der), fryseren - som nå står under kjellertrappa og evnt annen oppbevaring.

Det blå skapet har jeg arvet etter mormor og morfar, og det har jeg lyst til å male hvitt, nye knotter er allerede kjøpt.
Har tenkt at det skal få romme sengetøy etterhvert.



Men - det er litt jobb først da.
Vi bør nok isolere iallefall ytterveggen og få på litt finere panelplater eller noe liknende.
Dessuten vil jeg male taket hvitt, og så må vi legge noe annet på gulvet.



Og når vi snakker om gulvet, så tror jeg det er sinnsykt skjevt, så det må nok også rettes opp.
Jeg får vel drømme videre, samtidig som jeg må begynne å spare...

-klem fra Hilde-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...