torsdag 5. januar 2012

Nye stuer, gamle bilder

Oppdaget da jeg så på bildene her at jeg ikke har lagt ut bilder av stuene våre.
Eller "gammelstua" ligger det vel noen bilder fra, men den er jo nå totalt forandret.
Vi ønsket oss nemlig penger til nye sofaer da vi giftet oss i sommer, så nå har stua i 1.etasje nye sofaer, nytt bord, nytt gulvteppe og en herlig daybed der tv`n stod.





I tillegg har vi jo vært så heldige at pappan min har laget en super tv-stue i kjelleren også.
Rommet var et kaldt og mørkt rom som ikke ble brukt til annet enn litt oppbevaring.

Nå har jeg ikke noe godt kamera, så det blir ingen bilder her og nå, men jeg lover å blogge snarest for å vise dere hvor fint det har blitt ;)



Disse bildene er fra stua i 1.etasje, slik den så ut inntil i høst.
(hadde nesten glemt hvor fint det var den gangen også, men jeg syns den er enda finere nå!)

-klem fra Hilde-

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Kjekt at du la igjen en kommentar hos meg, så fant jeg din blogg også. Artig å oppdage andre bloggere fra samme sted :)
    Gøy å kikke tilbake på bilder som ble tatt for en stund siden. Rart hvor fort man glemmer egentlig. Det skjer jo noen småforandringer hele tiden. -Men det er jo akkurat det som er gøy synes jeg! Blir gøy å se hvordan stua deres ser ut nå!

    Ha en god natt og en fin fredag! :)

    -Hedda-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...