onsdag 4. januar 2012

Hverdagsgleder

Hurra!
I går dukket det en pakke opp i postkassa som jeg har ventet på ;)
Ikke at jeg har ventet så forferdelig lenge, men det er alltid så artig å få ting man har bestilt.
Denne gangen var det, utrolig nok, ikke noe stasj til huset, men klær til Elias, fra Pomp de Lux.

Jeg fikk øynene opp for Pomp da jeg ble bedt på et party hos en venninne i høst.
De har utrolig mye flotte klær til barn i alle aldre.
Hver kolleksjon består av alle slags plagg i noen få matchende farger - så man kan bygge seg opp en hel garderobe og mixe og matche.



Grunnen for at jeg bare måtte kjøpe noe nå, var at jeg fikk en mail fra de med 70% avslag på resten av høst og vinterkolleksjonen 2011.
39 kr for en genser er ikke ille ;)
Oliven ble gjennomgangsfargen, samt èn rød genser som jeg bare måtte ha.

Det er lett å kjøpe til disse små, særlig når det er så mye flotte klær.
Myke, og av økologsik bomull er de også.



På partyet i høst var det selvfølgelig både jente og gutte-mammaer, og skal si jeg ble litt misunnelig på de med jenter - for fy søren så mye lekkert det var til små prinsesser der.
En bakdel er jo selvfølgelig at man fort kan blakke seg helt, for hvem vil vel ikke ha både tyllskjørt, baggy bukser, skjorter, trøyer og fjonge kjoler - i både grå, lys turkis og lys lilla....

Jaja, kanksje det er en liten jente som lurer der inne i magen min - uansett, jeg er VELDIG fornøyd med den lille prinsen jeg allerede har da ;)



Vil du se mer av klærne til Pomp de Lux kan du ta en titt her.

-klem fra Hilde-

1 kommentar:

  1. De så veldig tøffe ut!
    Gleder meg til å se dem på lille rabbagasten!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...