onsdag 9. januar 2013

Hot or not??

Prøver meg litt i kjellergangen idag - men trenger tips og råd.
Har en lekker gine som jeg har fått av min mor - den passer vel flott under trappa?






Trekasser får jeg aldri nok av, syns de er praktiske til alt av oppbevaring, som et lite bord, som hylle osv, og så er de jo utrolig dekorative i seg selv.



Tenkte jeg kunne henge opp knaggrekken på veggen, men må nesten få "klarsignal" fra mannen også - kjedelig å lage hull i den fine veggen hvis han ikke liker det.



Skulle hatt noe mer industrielt "stasj" på trekassa, istedet for det som er på bildet - den ble nemlig bare flyttet som den var, fra vaskerommet ;)

Så hva syns du, Hot or Not??




-klem fra Hilde-

1 kommentar:

  1. Fint med litt stilleben under trappa da:)
    Hva med en sinkboks eller lyshus i sink da?
    ( Hamar på fredag,vet du)
    Mamsen

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...